Prednosti sodelovanja s trgovskim agentom
Trgovski agenti so specialisti na področju prodaje in marketinga.
Proizvodnim podjetjem nudijo koristno podporo pri vstopu na nove trge.
Kakšne koristi nudi trgovski agent?
- Trgovski agenti imajo aktualne informacije s trga. Svojim principalom nudijo informacije iz prve roke, kar omogoča hitro odzivanje in prilagajanje potrebam na trgu.
- Trgovski agenti imajo vzpostavljena dolgotrajna poslovna razmerja s svojimi poslovnimi partnerji. Trgovski agenti skrbijo za dobre poslovne odnose s svojimi strankami. Trdna poslovna razmerja so posebej pomembna v težavnih tržnih pogojih.
- Trgovski agenti so prodajni specialisti. Predstavljajo več principalov in lahko ustvarijo perfekten nabor izdelkov, ki se dopolnjujejo v ponudbi njihovih strank.
- Trgovski agenti so plačani s provizijo glede na količino izdelkov, ki jih prodajo. Plačani so po zaključeni relizaciji posla s provizijo, katere višina je predhodno dogovorjena s pogodbo.
- Trgovski agenti za podjetje ne predstavljajo fiksnega stroška dela. So neodvisni podjetniki, ki stroške prispevkov za socialno varnost in ostale stroške dela nosijo sami.
- Trgovski agenti svojim principalom omogočajo bolj optimalno organizacijsko strukturo. Podjetja, ki prodajo in izvedbo marketinških aktivnosti (opazovanje trga, lansiranje izdelkov) zaupajo neodvisnemu trgovskemu agentu, ustvarjajo vitko organizacijsko strukturo. Podjetje prihrani pri stroških dela in se izogne reševanju težav s presežnimi zmogljivostmi. Tako se lahko osredotoči na izvajanje osnovne dejavnosti.
- Trgovski agenti so strateški partnerji na globalnem trgu. So nepogrešljiv partner izvoznim podjetjem po vsem svetu. Z njihovim znanjem je prodor na tuje trge manj tvegan.